II edycja Kompanii Inicjatyw

dodano: 
29.11.2005
komentarzy: 
0

grafika PRZ nowym rokiem akademickim rusza II edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego skierowanego do studentów pod nazwą Kompania Inicjatyw. Daje on młodym ludziom możliwość rozwoju kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, a tym samym zwiększa ich wartość na rynku pracy. Program jest także szansą na zdobycie dwumiesięcznych płatnych staży w Kompanii Piwowarskiej i placówkach SAB Miller.

Inicjatorem programu jest Kompania Piwowarska SA. Kompania Inicjatyw jest odpowiedzią na potwierdzone wynikami badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC sygnały ze strony pracodawców i studentów myślących o przyszłej karierze, że wiele osób po ukończeniu studiów ma braki z zakresu umiejętności interpersonalnych i menedżerskich. Pracodawcy podkreślają, że tzw. ,,miękkie” umiejętności stanowią dziś element bardzo pożądany u absolwentów oraz pracowników, a ich rola w procesie rekrutacji jako istotnego kryterium selekcji rośnie. Program ma na celu zachęcać i motywować studentów do rozwijania cech przywódczych, zdolności interpersonalnych i do zdobywania doświadczeń w pracy zespołowej.

Ważnym elementem projektu jest konkurs Cel-Menedżer, który ma na celu rozwijanie umiejętności personalnych i menedżerskich. Studenci muszą stworzyć zespół projektowy, a następnie zaplanować i zrealizować jeden lub kilka projektów, będących próbą nauczania i rozwijania umiejętności menedżerskich oraz przedsiębiorczości dowolnie wybranej grupy. Uczestnicy konkursu mają okazję wykazać się umiejętnością planowania i koordynacji wielu działań, muszą sami pozyskać sponsorów i partnerów oraz opanować trudną sztukę prezentacji swoich osiągnięć szerokiej publiczności. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 marca 2006 roku.

W trakcie roku akademickiego, na wybranych uczelniach w całej Polsce odbędą się także specjalne spotkania - Dni Kompanii Inicjatyw. Studenci będą mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach z zakresu rozwijania kompetencji interpersonalnych i menedżerskich prowadzonych przez ekspertów-trenerów, a także w prezentacjach prowadzonych przez przedstawicieli Kompanii Piwowarskiej – specjalistów z działów produkcji, sprzedaży, marketingu.

Szczegółowe informacje dotyczące całej akcji dostępne są na stronie www.kompaniainicjatyw.kp.pl lub www.ki.kp.pl. Zeszłoroczna edycja programu „Kompania Inicjatyw” została uhonorowana Złotym Spinaczem w kategorii „PR korporacyjny”.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin