.

 

II etap Praktykuj za granicą

dodano: 
23.04.2009
komentarzy: 
0

Rozpoczął się II etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”. Jury zakwalifikowało do niego piętnastu studentów, którzy wykazali się najciekawszymi pomysłami na nową strategię komunikacji Fundacji Hospicyjnej z Gdańska. Najlepsi mają szansę wygrać staże w Londynie oraz Brukseli w agencjach PR: Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton i LEWIS PR.

Do II etapu konkursu zakwalifikowali się: Karolina Aleksandrowicz, Kamil Bałuk, Karolina Bielawska, Anna Deneka, Magda Górnicka, Ewa Karpiel, Radosław Krajewski, Tatiana Maciejewska, Justyna Majek, Magda Milejska, Joanna Niczyj, Jakub Rutkowski, Natalia Salomon, Leszek Trela oraz Mariusz Wszołek. Najliczniej reprezentowanymi przez finalistów I etapu uczelniami są Uniwersytet Wrocławski (trzy osoby) oraz Uniwersytet Łódzki i Warszawski (po dwie osoby). Zadaniem studentów w I etapie było przygotowanie 3-stronicowego projektu strategii komunikacyjnej na jeden z trzech tematów związanych z działalnością Fundacji Hospicyjnej z Gdańska.

W II etapie uczestnicy mają stworzyć pełną strategię komunikacji dla Fundacji Hospicyjnej z Gdańska. Największą popularnością cieszy się temat polegający na opracowaniu strategii działań PR w ramach VI kampanii „Hospicjum to też Życie”. Głównym celem tej edycji kampanii będzie zachęcenie osób dojrzałych (grupa wiekowa 50+) do wolontariatu hospicyjnego.

Autorzy siedmiu najlepszych projektów zostaną zaproszeni do finału. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w 27 maja 2009 r. Wtedy to poznamy nazwiska studentów, którzy w nagrodę odbędą zagraniczne staże w renomowanych agencjach PR. Zwycięzca w nagrodę będzie praktykował w agencji Fleishman-Hillard w Londynie. Laureaci II i III miejsca zdobędą doświadczenie w branży public relations w biurach Hill&Knowlton w Brukseli oraz LEWIS PR w Londynie. Dla laureatów przewidziano także roczne prenumeraty magazynu Brief.

Nadesłane prace oceni jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego, Piotr Kławsiuć, Kierownik Biura Prasowego Gdańskiej Fundacji Hospicyjnej i Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.

PRoto objęło patronat medialny nad konkursem. (kk)
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin