II Kongres Nowe trendy Public Relations

dodano: 
28.06.2006
komentarzy: 
0

W dniach 28 - 29 września odbędzie się II Kongres Nowe trendy w Public Relations zorganizowany przez ECU Marketing. Jego uczestnicy będą mogli poznać najnowsze trendy i przewidywane kierunku rozwoju public relations w Polsce, a także zapoznać się ze strategiami PR. Do uczestnictwa w Kongresie zapraszani są: dyrektorzy ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dyrektorzy PR, rzecznicy prasowi, Brand i Marketing Managerowie, pracownicy działów i agencji PR oraz wszyscy, którzy dostrzegają wzrost znaczenia PR w zarządzaniu firmą.
W pierwszym dniu Kongresu zostanie zaprezentowane case study „BZ WBK Press Foto” jako przykład na „Niestandardowe pomysły jako narzędzie budujące wizerunek marki”. Ilustracją do tematu „Jak wyznaczać trendy międzynarodowego PR” będzie case study firmy Henkel, natomiast Monika Matak z Provident Polska omówi znaczenie komunikacji wewnętrznej w firmie. W pierwszym dniu zostaną poruszone również takie tematy jak: „Portal korporacyjny jako narzędzie e-PR”, „Rola PR w momencie strategicznych zmian w firmie”, a także „Jak być firmą odpowiedzialną biznesowo” i „Odpowiedzialność społeczna biznesu w kreowaniu wizerunku marki”. Pierwszy dzień Kongresu zakończy dyskusja panelowa „Czarny PR - czyli ciemna strona polskiego public relations”, którą będzie moderował dr Dariusz Tworzydło z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Szczegółowych informacji udziela: Katarzyna Klimkiewicz, Project Manager, tel. (012) 292 08 28. Więcej informacji na stronie internetowej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin