II Kongres PR w Olsztynie przesunięty

dodano: 
05.04.2005
komentarzy: 
0

Aby uczcić ciszą odejście Ojca Świętego Jana Pawła II, organizatorzy II Kongresu PR w Olsztynie podjęli decyzję o zmianie daty wydarzenia na 15 i 16 kwietnia. Program i zaplanowane wykłady pozostają bez zmian. Kongres organizują Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. T. Kotarbińskiego w Olsztynie oraz katowicka agencja public relations PRC Communications, która w marcu otworzyła swoje przedstawicielstwo w tym mieście. Patronatem medialnym wydarzenie objęły PRoto i Info-pr, wortale o tematyce public relations. Tegoroczne hasło kongresu to „MARKETING POLITYCZNY, czyli jak wygrać wybory?”. W piątek 15 kwietnia zaplanowano cykl wykładów, m.in. wykład pt. „Marketing polityczny”, który wygłosi Gerald Abramczyk - doradca prezydentów Stanów Zjednoczonych G. Forda i R. Reagana oraz polskich polityków L. Balcerowicza i J. Kalinowskiego. Pozostałe zaplanowane wykłady to „Strategie kampanii wyborczych”, „Struktura informacji do mediów (prasa, radio, TV, Internet)”, „Wizerunek osoby publicznej”, „Na wiecu i spotkaniu – sztuka wystąpień publicznych”. Drugiego dnia kongresu odbędą się warsztaty praktyczne: „Jak wykorzystać media w kampanii wyborczej”, „Wywiad prasowy, radiowy i telewizyjny” oraz „Elementy manipulacji i socjotechniki”. Program i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie OWSIIZ.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin