.

 

II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

dodano: 
28.03.2018
komentarzy: 
0

24 maja 2018 roku w Multikinie Ursynów w Warszawie odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Tematyka wydarzenia poświęcona jest najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringowi, public relations w mediach społecznościowych oraz rozliczaniu działań PR-owych.

Konferencja będzie się składać z ośmiu bloków tematycznych, podczas których uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. jak prowadzić skuteczną komunikację marki z niewielkim budżetem, w jaki sposób mierzyć i rozliczać działania PR-owe oraz jak zarządzać reputacją marki w sytuacjach kryzysowych.

Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wziąć udział w prelekcjach prowadzonych m.in. przez: prof. Jerzego Bralczyka, językoznawcę, specjalistę w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, Annę Miotk, dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu, ekspertkę mierzenia i rozliczania działań PR, Urszulę Podrazę, ekspertkę w zakresie PR i komunikacji kryzysowej z agencji Planet PR czy Annę Orzech, specjalistkę ds. komunikacji w internecie z WOŚP.

Konferencja skierowana jest głównie do pracowników agencji PR, menedżerów, specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami czy osób odpowiedzialnych za prowadzenie profili społecznościowych. Dodatkowo, organizatorzy zapraszają do wzięcia udziału w wydarzeniu również pasjonatów public relations, dziennikarzy, rzeczników prasowych czy ogółem – osoby, które są zainteresowane zdobyciem lub pogłębieniem swojej wiedzy z zakresu najnowszych trendów w komunikacji.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin