.

 

II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji już 24 maja

dodano: 
17.05.2018
komentarzy: 
0

Już 24 maja 2018 roku w Multikinie Ursynów w Warszawie odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji. Zostało już tylko dziesięć biletów na wydarzenie.

Konferencja skierowana jest głównie do pracowników agencji PR, menedżerów, specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami czy osób odpowiedzialnych za prowadzenie profili społecznościowych, a także do pasjonatów public relations.

Organizatorzy wydarzenia zaplanowali osiem bloków tematycznych, podczas których uczestnicy dowiedzą się m.in. jak prowadzić skuteczną komunikację marki z niewielkim budżetem, w jaki sposób mierzyć i rozliczać działania PR-owe oraz jak zarządzać reputacją marki w sytuacjach kryzysowych.

Uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach prowadzonych m.in. przez: prof. Jerzego Bralczyka, językoznawcę, specjalistę w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, Annę Miotk, dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu, ekspertkę mierzenia i rozliczania działań PR, Urszulę Podrazę, ekspertkę w zakresie PR i komunikacji kryzysowej z agencji Planet PR czy Annę Orzech, specjalistkę ds. komunikacji w internecie z WOŚP.

Co więcej, podczas konferencji odbędzie się również debata zatytułowana „Sprzedaż w rękach PR-u. Czyli czy PR sprzedaje?”, w której udział wezmą m.in. Elżbieta Żyżyńska, PR & Marketing Manager hotelu Marriott Warsaw, Dominika Trawka, specjalistka w zakresie PR-u i marketingu marek premium czy Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg agencji Publicon.

Więcej szczegółów dotyczących konferencji znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin