IMM: Interakcje w monitoringu social media

dodano: 
16.09.2015
komentarzy: 
0

Badanie interakcji w mediach społecznościowych to jedna z nowości w ami, aplikacji do monitoringu internetu i mediów społecznościowych wprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów.

Monitoring ami daje dostęp do polskojęzycznej zawartości serwisów social media, w tym m.in. Facebooka, Twittera, YouTube'a czy Instagrama. "Każda publikacja z największych portali społecznościowych jest badana pod kątem interakcji, jakie podjęli z nią ich użytkownicy" - tłumaczy w rozmowie z PRoto Łukasz Jadaś, ekspert ds. badań internetu i social mediów w IMM. Chodzi o polubienia, komentarze i udostępnienia wpisów zamieszczonych np. na Facebooku lub Twitterze. Każda ze wzmianek monitorowana jest pod tym kątem jeszcze przez 36 godzin od chwili jej publikacji.

Aktualizacja wyników monitoringu w ami odbywa się w czasie rzeczywistym, a w monitoringu nie obowiązują limity słów kluczowych i wyników - wynika z informacji na stronie internetowej IMM. Do końca października monitoring ami jest dostępny 20% taniej. Szczegóły na stronie aplikacji.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin