Raport IMM: Onet.pl najczęściej cytowany w maju

dodano: 
18.06.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się dziennik Gazeta Wyborcza oraz portal Wirtualna Polska.

Raport IMM cytaty maj 2019

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera Gazeta Wyborcza, wyprzedzając Rzeczpospolitą i Super Express.

Raport IMM cytaty maj 2019

Najczęściej cytowanym tygodnikiem był „Newsweek”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Sieci”, a trzecie – „Polityka”.

Raport IMM cytaty maj 2019

„Playboy” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” oraz „Forbes”.

Raport IMM cytaty maj 2019

Telewizja

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz Polsat News.

Raport IMM cytaty maj 2019

Radio

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

Raport IMM cytaty maj 2019

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły portale Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

Raport IMM cytaty maj 2019

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do Pulsu Biznesu, trzecie – do portalu Bankier.pl.

Raport IMM cytaty maj 2019

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Gdańsk.

Raport IMM cytaty maj 2019

Autorka badania: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 37 122 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 maja 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 38 102 razy (27 992  w portalach internetowych, 3 974 w prasie, 4 098 w telewizji i 1 058  w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację materiału i dołączonych do niego materiałów graficznych pod warunkiem umieszczenia w artykule aktywnego linku do źródła („Instytut Monitorowania Mediów”), które linkować będzie bezpośrednio do adresu www.imm.com.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin