IMM: Polacy są zmęczeni... porodem!

dodano: 
26.07.2013
komentarzy: 
0

„Kobieta urodziła dziecko” – ogłosił dumnie na swojej okładce brytyjski dwutygodnik satyryczny Private Eye. Tytuł, pisany niewątpliwie przez brytyjskiego dżentelmena w meloniku i monoklu między kolejnymi filiżankami earl gray, był jedynym przejawem stoickiego spokoju mediów podczas ostatnich dni na Wyspach Brytyjskich. Tak zimnej krwi mogą pozazdrościć redakcje innych krajowych czasopism.

Daily Mirror ogłosił nadejście „małego księcia”, The Sun zmienił nazwę na „The Son”, a The Guardian pompatycznie - choć w telegraficznym skrócie - podał na swojej „jedynce”: „Narodziny, chłopiec, książę, król”. Polskie media nie pozostawały daleko w tyle - nieważne, czy czytelnicy tego chcieli, czy też nie.  „Skończcie już z tym royal baby! W Polsce normalnych ludzi to nie obchodzi! W każdym serwisie Kate w szpitalu!” - skomentowała ostatecznie jedna z internautek. Potwierdziła w ten sposób doniesienia serwisu press.pl, który podał, że w dniu narodzin syna brytyjskiej pary książęcej, polskie kanały informacyjne zgromadziły mniej widzów niż tydzień wcześniej. W ramach projektu Kompasu Social Media Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, czy po wyłączeniu telewizorów Polacy zalogowali się masowo na swoje facebookowe konta. A jeżeli tak - to jak komentowali narodziny nowego członka królewskiej dynastii?

Więcej tutaj

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin