Impactory Roku 2006

dodano: 
08.02.2006
komentarzy: 
28

Na uroczystej gali 23 lutego zostaną ogłoszeni laureaci VII edycji konkursu Impactory Roku. Nagroda ma charakter wizerunkowy. Kapituła powołana przez redakcję miesięcznika Forbes, w której znaleźli się przedstawiciele środowisk biznesu, reklamy oraz osoby publiczne o szczególnym autorytecie, zgłosiła nominację w kategoriach
1. Człowiek roku przemysłu mediowego
2. Najbardziej wiarygodne medium
3. Najbardziej wiarygodny dziennikarz
4. Najbardziej wiarygodny reklamodawca 
Kapituła przyzna także nagrody w tych kategoriach.
Natomiast Akademia Reklamy złożona z seniorów sektora reklamowego wskazanych przez organizacje branżowe, m.in. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Interactive Advertising Bureau, Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz Organizację Firm Badających Rynek i Opinie, nominowała w kategoriach
1. Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku
2. Najbardziej podziwiany dom mediowy roku
3. Najbardziej podziwiana agencja PR roku
4. Najbardziej podziwiana agencja BTL roku
5. Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku
6. Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
7. Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku
Przy ocenie firm Akademia bierze pod uwagę m.in. osiągnięcia firmy w ostatnim roku kalendarzowym wg kryteriów uznawanych w danym środowisku za najistotniejsze, jakość kadry menedżerskiej, innowacyjność produktów i usług oraz ich jakość, wartość długoterminowych inwestycji, a także umiejętność pozyskiwania, rozwoju i utrzymywania talentów.
W kategorii Najbardziej podziwiana agencja PR roku nominowane zostały: Partner of Promotion, Rowland Communication oraz Sigma.

komentarzy:
28

Komentarze

(28)
Dodaj komentarz
15.02.2006
9:46:04
Zuza
(15.02.2006 9:46:04)
do surfera: a jakiż Ty jasnowidz jesteś...,a może tak przy okazji coś na temat???? to już widze Cię przerasta.
14.02.2006
16:32:09
surfer
(14.02.2006 16:32:09)
zuza, olka, ... itd. ile razy mozna nick zmieniac?? trzymaj sie jednego, tak dla jasnosci....
14.02.2006
15:34:24
...
(14.02.2006 15:34:24)
hej Lidia! gdzie jesteś? na solarium poszłaś żeby kompleksy wyleczyć???
14.02.2006
14:03:53
X
(14.02.2006 14:03:53)
o to ciekawe pytanie... mówicie kto jest be /bo opalony! ha! ha!/ albo nie zna się /bo szkła kontaktowe!!!!/ a kto jest tym fajnym mądrym najlepszym na świecie, z UDOKUMENTOWANYMI dokonaniami a jednocześnie niedoceniony! a gwoli ścisłości ułatwię - mówimy o agencjach PR a nie agencjach które wyprodukowały dla dużej firmy teczki prasowe albo zamówiły kanapki i kawę na konferencję...
14.02.2006
13:03:06
Zuza
(14.02.2006 13:03:06)
mam pytanie do tych co to zawsze mają problem ze wszystkimi konkursami, wszystkimi zwycięzcami, zawsze wierzą w teorię spisku itp. kogo Wy wybralibyście jako najbardziej podziwianą agencję PR i , ważne, uzasadnijcie dlaczego? dla odmiany merytorycznie. jak na razie negujecie wszystko i wszystkich, zazwyczaj w mało wybredny sposób. dlatego interesuje mnie kto wg. Was jest Tym Wielkim Niedocenionym?
14.02.2006
12:59:42
Olka
(14.02.2006 12:59:42)
wiele bzdur już czytałam ale "argumenty" dotyczące sposobu ubierania się, opalenizny, urody, szkieł kontaktowych itp. biją dotychczasowe na głowę! I co dlatego mają nie dostać nagrody bo oprócz oleju w głowie są dodatkowo przystojni/ładne, kontaktowi/e i fajnie sie ubierają? boże! lidia i ... - poczytajcie swoje wypowiedzi. na prawde nie czujecie że są: a/ nie na temat b/ żałośnie płytkie c/ nie mają z merytoryka nic wspólnego d/ pokazujecie jacy sami jesteście pełni jadu, zawisći i jak widać słusznych kompleksów? Jak wygra Trochimiuk - to z przyjemnością mu pogratuluję, popatrzę na niego i posłucham co mądrego powie. Jak wygra Agata Tyszkiewicz tez będą miała przjemność i posłuchać i popatrzeć. Ryśkowi Solskiemu równie szczerzez pogratuluję.
10.02.2006
14:08:28
Spin-ka
(10.02.2006 14:08:28)
Jak zrobimy razem Obserwator brain storm, to może coś mi wpadnie do głowy. pzdr
09.02.2006
16:53:28
dafne
(09.02.2006 16:53:28)
juz nie demonizujmy tej urody P.Trochimuka:))Realistka wszystko i na temat. Racja: jak Cie stac na skladke to..... a jak nie....trudno pretensje miej do siebie. Za dobre towarzystwo trzeba placić Swoja droga , szkoda tylko,ze nie ma naprawde niezaleznego konkursu dla branzy. Jeśli to w ogóle możliwe?
09.02.2006
16:27:08
do realistki
(09.02.2006 16:27:08)
A już wątpiłam, że na tym forum są sensowni ludzie. A co do ewentualnego laureata Impaktora w kategorii PR, PoP nie jest chyba gorszą propozycją od Sigmy czy Rowlandów. Zgarnęli z rynku sporo, nie tylko nagród. I niemerytoryczna uwaga: myślę, że Trochimiukowi głos się raczej łamać nie będzie, a zawsze przynajmniej będzie na kim zawiesić oko. Tak niewielu jest przystojnych mężczyzn w naszej branży (to przytyk do wszystkich zadrosnych o opaleniznę wyżej wymienionego).
09.02.2006
14:46:22
Hania
(09.02.2006 14:46:22)
Jest duże prawdopodobieństwo, że wygra PofP, bo kategorią jest "najbardziej podziwiana agencja", a nikt nie zaprzeczy, że o PofP w zeszłym roku mówiło się najwiecej. W ich przypadku nie sprawdza się powiedzenie, że szewc bez butów chodzi... zwyczajnie mają dobry PR. Można ich nie lubić, ale tej wartości nie można nie zauważyć.
09.02.2006
14:25:56
zaklad, ze..
(09.02.2006 14:25:56)
wygraja Partnersi - zobaczycie prezesa Trochimiuka na podium jak lamiacym sie ze wzruszenia glosem podziekuje i powie jak to warto, na prawde warto jest i bylo ...
09.02.2006
13:49:53
obserwator
(09.02.2006 13:49:53)
Spin-ka masz jakieś pomysły??? Pozdziel się z nami.
09.02.2006
13:39:48
Spin-ka
(09.02.2006 13:39:48)
Warto, warto! Ale może trochę inaczej?
09.02.2006
13:29:02
obserwator
(09.02.2006 13:29:02)
I jak widać na poniższym przykładzie zawiść znowu górą! Nic nie warto robić. Może się koleżeństwo postara o wkład merytoryczny do dyskusji, a nie ciągle tylko szpile i rozdrapywanie zabliźnionych ran. Idźmy do przodu, bo za bardzo tkwimy przeszłości. Przecież możemy wiele zmienić.
09.02.2006
13:27:04
proton
(09.02.2006 13:27:04)
Brawo realistka, wyjęłaś mi to z ust.
09.02.2006
13:24:09
...
(09.02.2006 13:24:09)
A "rowlandki" dostawały nagrodę za modne stroje+ niebieskie szkła kontaktowe prezeski, czy PR profesjonalizm?
09.02.2006
13:18:07
Spin-ka
(09.02.2006 13:18:07)
A to ciekawe... jeden z jurorów to chyba duch piarowy... "Spin Communications - Jacek Hensler" toć chyba oni już nie istnieją, bo powstał Pleon, hm? To sie nazywa podawać info nie tylko prawdziwe, co zawsze świeżuchne i jak najbardziej zgodne z prawdą? Przykład godny naśladowania płynący z góry, czyli od prawdziwych profesjonalistów komunikacji? A może raczej manipulacji? Tylko jeśli PR można nazwać manipulacją, to moi mili- dbajmy o szczegóły, aby nie popsuły całości.
09.02.2006
13:15:21
obserwator do r...
(09.02.2006 13:15:21)
Bardzo trafnie to ujełaś. Ale w naszym pr-owskim piekiełku zawsze zawiść była głównym doradcą, niestety. Może kiedyś nadejdą lepsze czasy:) I na pewno będzie temu sprzyjała przejrzystość zasad konkursowych.
09.02.2006
12:55:56
realistka
(09.02.2006 12:55:56)
A ja NAPRAWDĘ nie rozumiem zdziwienia koleżanek i kolegów. Takie wyróżnienia powstają "po coś". Ktoś musi wydać określone pieniądze, poświęcić czas, znaleźć ludzi itd. itp. żeby taki konkures przeprowadzić. Ktoś musi się na całą organizację tego wydarzenia złożyć. Oczekujecie, że prywatne firmy beda angazowały czas i środki, żeby zorganizować konkurs dla agencji, które siedzą jak mysz pod miotłą i czekają aż ktoś je "odkryje". Poza biadoleniem i zrzędzeniem co robicie żeby nagrodę dostać? 1. Nie zapiszecie się do ZFPR bo was nie stać albo po prostu szkoda wam kasy 2. Nie wstąpicie do Akademii Reklamy z takich samych i pewnie jeszcze innych powodów 3. Nie wymyślicie jakiejś swojej nagrody - bo najpierw byście się musieli jakoś zorganizować, zaangażować, skrzyknąć z innymi firmami, czyli de facto stworzyć kolejny zwiazek! I jakbyście już go stworzyli, to byś doszli do bardzo odkrywczego wniosku- że bez kasy (czyli składek członkowskich) nie jesteście w stanie nic zrobić i nic zorganizować. A jak juz byście jednak kwinęli palcem, zorganizowali się, zebrali tą kasę, zorganizowali konkurs to NA PEWNO, byście chcieli, żeby tą wymyśloną i stworzoną waszą pracą nagrodę odebrała firma X, która przez cały czas nie zrobiła nic, siedziała na czterech literach, i marudziła jaki to świat jest niesprawiedliwy i nieeteczny. To jest właśnie polskie podejscie - byle za darmo i cudzymi rękami.
09.02.2006
0:30:41
Piotrek
(09.02.2006 0:30:41)
Widzę, że to zachowanie ZFPR już nie bulwersuje. Wśród koleżanek i kolegów pojawił się Radosny, w tekstach same uśmiechnięte buźki. Czyżbyśmy się do takich zachowań przyzwyczaili :)))))))))))))
08.02.2006
23:07:16
Radosny
(08.02.2006 23:07:16)
bardzo mi się podoba Wasz tok rozumowania eżeli wybierają coś ludzie to oczywiście zwykle nie jest to obiektywne, szczególnie gdy zasiadają w jury :) wtedy nie dosyć, ze jest nieobiektywne to jeszcze nieetyczne a propos etyki, jak to się ma do dizałań ZFPR w zakresie walki z ukrytą reklamą a może coś o ukrytym piarze
08.02.2006
21:39:00
bea
(08.02.2006 21:39:00)
a czy ktos kiedys obiecywal ze nagrody beda przyznawane obiektywnie? a w ogole to od kiedy konkusy sluza wybieraniu najlepszych? z moich dosiwadczen wynika ze sluza wylacznie wybieraniu SWOICH. naprawde nie rozumiem zdziwienia kolezanek i kolegow;-))
08.02.2006
17:28:48
obserwator
(08.02.2006 17:28:48)
Ja też z chęcią poznam skład jury wybierającego "Najbardziej podziwianą agencję". Może redakcja PRoto postara się o te informacje?
08.02.2006
16:49:08
Piotrek
(08.02.2006 16:49:08)
Czy ktoś może wskazać z nazwiska jurorów? Jak czytam "Akademia Reklamy złożona z seniorów sektora reklamowego wskazanych przez organizacje branżowe, m.in. ..." to mi się niedobrze robi. Lidio, Przecież wszystkie 3 agencje są z ZFPR :) czyli ZFPR rulez. Niech ZFPR stworzy jeszcze kilka konkursów, bo nagród brakuje dla wszystkich czlonków.
08.02.2006
16:44:03
Lidia
(08.02.2006 16:44:03)
Jak Wam się podoba określenie "najbardziej podziwiana agencja"? Niezłe he, he. Natępnie wybierzmy "Najbardziej wielbiony prezes agencji PR". A tu przecież mamy kilka opalonych typów :)
08.02.2006
16:42:46
Lidia
(08.02.2006 16:42:46)
Założę się, że nagrodę na najlepszą agencję PR roku dostanie agencja z ZFPR - prawdopodobnie mająca sowjego przedstawiciela w Zarządzie Związku. W końcu to oni będą wybierać i nie będzie im np. KIG czy SMB dyktował kto jest najlepszy. Ważne, że taką "etykę" dobrze uargumentować.
08.02.2006
12:46:26
C U in Rzeszów
(08.02.2006 12:46:26)
czyli znowu w sosie własnym, ach ta nasza branża... i jak się mierzy umiejetność pozyskania, rozwoju i utrzymywania talentów?
08.02.2006
12:27:56
zaskoczony
(08.02.2006 12:27:56)
czy po raz którys tam z rzedu impactora dostanie rowland? ;-)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin