Impactory rozdane
Znamy laureatów XV edycji konkursu Impactor. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego i Reklamowego 2012 został Jacek Balicki – dyrektor marketingu Samsung.
Akademia nagrodziła Jacka Balickiego „za odważne i innowacyjne działania komunikacyjne prowadzone dla marki Samsung nieskupiające się wyłącznie na pozyskiwaniu najniższej ceny, ale bazujące na wykorzystaniu nowoczesnej komunikacji w budowaniu komunikacji marketingowej dla marki.”
Dodatkowo, Centrum im. Adama Smitha przyznało Nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Bartosz Marczuk z Rzeczpospolitej.
Laureaci firm i projektów:
Firmy Roku 2012:
- Agencja Reklamowa Roku 2012 – DDB Warszawa
- Agencja PR Roku 2012 – 24/7PR
- Dom Mediowy Roku 2012 – Value Media
- Agencja Interaktywna Roku 2012 – Lemon Sky
Projekty Roku 2012:
- Projekt PR Roku 2012 – Tyskie 5 Stadion (Tequila, DDB Warszawa, STARCOM, RC2).
- Projekt CSR Roku 2012 – Kręć Kilometry, zaparkuj klimatycznie (Fundacja Allegro i All For Planet).
- Projekt Roku - Marketing Sportowy 2012 - Międzynarodowy Puchar Dzieci Danone Nations Cup 2012 (Brand Support).
- Marketing Miejsc 2012 - Jasna Chopok i Tatrzańska Łomnica. Tak blisko, tak alpejsko! (Agencja Reklamowa CzArt).
- Kampania Społeczna Roku 2012 – Autyzm wprowadza zmysły w błąd (Agencja PZL, Fundacja Synapsis).
- Projekt Roku – Marketingu Bezpośredniego 2012 – Platforma Student (AFEKT Agencja Reklamowa dla Kompanii Piwowarskiej - Marki Lech Premium).
- Niestandardowy Projekt Marketingowy 2012 – Tyskie 5 Stadion (Tequila, DDB Warszawa, STARCOM, RC2).
- Badawczy Projekt Roku 2012 - Virtual Shopper (Millward Brown)
Więcej informacji na stronie.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.