Instagram poda firmom i twórcom więcej informacji o odbiorcach

dodano: 
20.10.2021
komentarzy: 
0

Instagram udostępni narzędzia, dzięki którym twórcy i marki będą mogli dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach. Serwis na swoim blogu opisuje zmiany wprowadzone w Instagram Insights.

Wśród nowych informacji udostępnianych przez Instagram znajdą się m.in. dane o zaangażowanych kontach – będzie to całkowita liczba kont, która weszła w interakcję z treściami danego użytkownika w określonym czasie. Twórcy i marki mają też dostać kluczowe informacje demograficzne: miasta, kraje, przedziały wiekowe, płeć, a także zobaczyć podział na odbiorców obserwujących konto i tych, którzy go nie śledzą. Serwis przekazuje, że wciąż będzie podkreślać całkowitą liczbę interakcji z danym materiałem w każdym z formatów treści.

Źródło: business.instagram.com

Ponadto Instagram doda nowe informacje o zasięgu. Jak przekazuje portal, już w maju wprowadzono kilka aktualizacji, które miały zapewnić lepszy wgląd w profile, do których docierają treści danego konta, a także sposób, w jaki do nich trafiają. Teraz serwis poda informacje demograficzne o odbiorcach, do których dotarły posty. Dane te znajdą się w zakładce „Accounts Reached” w Insights.

Źródło: business.instagram.com

Instagram zapowiada też, że twórcy współpracujący z markami w serwisie zobaczą więcej informacji o wynikach postów stworzonych w ramach współpracy. Gdy marka zdecyduje się na promowanie posta twórcy z etykietą oznaczającą płatne partnerstwo lub stworzy reklamę nie bazując na wcześniejszym wpisie, twórca będzie mógł zobaczyć skuteczność tych działań: zasięg, liczbę polubień, komentarzy, zapisań i udostępnień – czytamy. Informacje te twórcy znajdą, wybierając w ustawieniach opcję „wyświetl reklamy i statystyki” w sekcji reklam z treściami związanymi z marką. (mb)

Źródło:

business.instagram.com, Introducing New Insights About Your Audience, 19.10.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin