Instagram testuje zmiany w wyglądzie profili

dodano: 
22.11.2018
komentarzy: 
0

Instagram za pośrednictwem swojego biura prasowego informuje o testach zmian w wyglądzie profili osobistych i firmowych. Nowości analizuje Andrew Hutchinson na portalu socialmediatoday.com.

Jak pisze, najłatwiej dostrzec modyfikację nagłówka, w którym zdjęcie profilowe zostało przeniesione z lewej strony na prawą, a liczniki obserwowanych i obserwujących – zmniejszone i przeniesione niżej. Instagram dodał też kolejny przycisk: oprócz „obserwuj” użytkownik będzie mógł też kliknąć „wiadomość” lub „e-mail”. Portal testuje też nową zakładkę pokazującą listę wspólnych obserwujących – zauważa Hutchinson.


Zmiany w profilu osobistym. Źródło: instagram-press.com

Większe zmiany czekają jednak profile biznesowe – czytamy na socialmediatoday.com. Instagram uzupełnił je o kilka przycisków. Użytkownicy będą mogli za ich pomocą nie tylko dodać dane konto do obserwowanych, lecz także wysłać bezpośrednią wiadomość do administratora, zadzwonić do niego, wysłać e-mail, zobaczyć wskazówki dojazdu do miejsca czy przejść do strony sklepu. Pojawiła się też zakładka dla treści z IGTV czy znaczników z produktami.


Zmiany w profilu firmowym. Źródło: instagram-press.com

Instagram podaje na stronie swojego biura prasowego, że będzie testował nowości w nadchodzących tygodniach. Portal uprzedza, że użytkownicy mogą widzieć różne kombinacje zmian, a nie wszystkie na raz. (mp)

Źródło:

instagram-press.com, Improving your Instagram Profile, 21.11.2018/ socialmediatoday.com, Instagram Flags Coming Profile Changes, for Both Regular and Business Users, Andrew Hutchinson, 21.11.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin