.

Instagram testuje reakcje w Stories

dodano: 
25.07.2018
komentarzy: 
0

Instagram testuje nową opcję w Stories, jaką są znane z Facebooka reakcje. Umożliwiają one odbiorcom relacji nowy sposób reagowania na publikowane treści – informuje socialmediatoday.com.

Jak zauważa źródło, testowane przez Instagram narzędzie może dać markom inny sposób mierzenia opinii użytkowników serwisu i ich zainteresowania udostępnianymi materiałami.

Źródło: twitter.com/mattnavarra

Andrew Hutchinson wskazuje, że brakuje reakcji „Angry” („Wrr”). Jego zdaniem może być to spowodowane albo „bardziej pozytywnym nastawieniem Instagrama”, albo tym, że ta reakcja nie jest zbyt chętnie używana przez użytkowników Facebooka.

Źródło powołuje się na dane firmy Quintly, z których wynika, że częstotliwość wykorzystywania reakcji na Facebooku cały czas wzrasta.

Hutchinson pisze, że w czerwcu 2018 roku serwis Zuckerberga zapowiedział też wprowadzenie reakcji w Stories na Facebooku. (ak)

Źródło:

socialmediatoday.com, Instagram's Adding 'Reactions' Style Quick-Response Emojis to Instagram Stories, Andrew Hutchinson, 19.07.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin