.

 

Instagram wprowadza nowy format reklamowy

dodano: 
14.09.2017
komentarzy: 
0

W Instagram Stories pojawi się nowy typ reklamy – kanwa, czyli funkcja prezentowania treści na pełnym ekranie na urządzeniach mobilnych – opisuje adweek.com.

Jak czytamy, format kanwy został wcześniej wprowadzony na Facebooku i tam umożliwia wykorzystanie wszystkich formatów reklam: obrazów, pojedynczych zdjęć, filmów czy ich wersji panoramicznych. Kanwa pozwala też na dodanie pokazu slajdów czy fragmentów tekstu. Teraz podobna opcja ma być dostępna na Instagramie, a dokładniej – w Stories.

Serwis ma wprowadzić możliwość zintegrowania reklam w Instagram Stories z reklamami w formacie kanwy na Facebooku. Dalej czytamy, że to kolejna możliwość przekierowania ruchu ze Stories na stronę internetową. Jakiś czas temu Instagram wprowadził bowiem opcję dodawania linków do treści publikowanych w Stories.

Drugą nowością na Instagramie jest możliwość udostępniania treści publikowanych w Stories w wiadomościach prywatnych. Dotyczy to wysyłania własnych treści oraz wpisów w Stories innych użytkowników.

Ta opcja jest dostępna zarówno dla kont prywatnych, jak i reklamodawców. Żeby wysłać wpis zamieszczony w Stories do wybranej osoby czy grupy należy użyć przycisku „Direct” w prawym dolnym rogu. Taka treść pojawi się w skrzynce odbiorczej danego użytkownika. Jeśli jednak Stories przestanie już być widoczne (treści są wyświetlane w zakładce przez 24 godziny), zniknie też z wiadomości prywatnej – opisuje źródło.

Dalej czytamy również, że użytkownicy Instagrama mogą zmienić ustawienia Stories i wyłączyć możliwość udostępniania swoich treści z tej zakładki przez osoby trzecie. (mb)

Źródło:

adweek.com, Facebook Canvas Can Now Be Used in Ads in Instagram Stories, David Cohen, 12.09.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin