Instytut Monitorowania Mediów dołączył do IAB Polska

dodano: 
06.05.2014
komentarzy: 
0

Instytut Monitorowania Mediów przystąpił do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

„Przystąpienie do IAB Polska jest dla nas naturalną konsekwencją działań. Związek Pracodawców Branży Internetowej jest dla Instytutu Monitorowania Mediów ważnym merytorycznym punktem odniesienia. Zarówno IAB, jak IMM powstały w tym samym 2000 roku i mają wiele wspólnych płaszczyzn działania. Jednym z ważnych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IMM również regularnie bada treści publikowane w sieci i udostępnia raporty i analizy z tego zakresu, między innymi Kompas Social Media. Cieszymy się, że do IAB możemy wnieść nasz ekspercki potencjał, unikalny ze względu na badania prowadzone na styku mediów tradycyjnych i społecznościowych” - powiedział Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Instytut Monitorowania Mediów od ponad dekady dostarcza usługi badania wizerunku w prasie, radiu, telewizji oraz w internecie (w tym w mediach społecznościowych).

Wśród członków IAB Polska znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin