Nowi klienci Instytutu Publico

dodano: 
19.09.2016
komentarzy: 
0

Instytut Publico rozpoczął współpracę z nowymi klientami. Zajmie się m.in. promocją działalności artystycznej – będzie odpowiadał za komunikację ogólnopolskiego projektu teatralnego – sztuki Pół na Pół z udziałem Piotra Szwedesa, Wojciecha Malajkata i Piotra Polka. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, w tym m.in. realizację działań z zakresu media relations oraz w obszarze mediów społecznościowych. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.

Drugim klientem jest marka Fertinea – producent linii naturalnych suplementów diety dla kobiet starających się o zajście w ciążę. Instytut Publico odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji i promocji marki ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji internetowej, realizację współpracy z ambasadorką marki w przyszłości oraz wsparcie działań medialnych. Strony nie ujawniają, jak długo będzie obowiązywać umowa.

Ponadto Instytut Publico nawiązał współpracę z czasopismem Menedżer Zdrowia oraz Wydawnictwem Termedia – organizatorami ogólnopolskiego VII Forum Komunikacji i Public Relations w Ochronie Zdrowia, które odbędzie się w 22-23 września Warszawie. Reprezentujący Instytut Publico Krystian Dudek będzie głównym ekspertem Forum: poprowadzi wykład inauguracyjny pt. „Strategia PR placówki medycznej – placebo czy lek ratujący wizerunek?”, a także warsztaty z zakresu komunikacji w sytuacji kryzysowej oraz panel dyskusyjny dot. narzędzi komunikacji placówek medycznych.

Za koordynowanie projektów dla nowych klientów z ramienia agencji odpowiadają Agata Biernacka i Krystian Dudek. (mp)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin