Interaktywna promocja

dodano: 
12.06.2008
komentarzy: 
0

Mieszkańcy Warszawy sami zdecydują o wizerunku miasta - przekonuje Ewa Czeszejko-Sochacka na łamach Dziennika. Jest to jeden z pomysłów na promocję zaangażowania Warszawy w konkurs Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Dziennikarz Bartosz Bator pisze, że serii wpadek promocyjnych Warszawy miasto zdecydowało się na zupełnie nowe rozwiązania. Pierwszym udanym projektem był film reklamowy emitowany w CNN, o czym pisaliśmy poprzednio. Tym razem film w wydłużonej wersji ma być emitowany w brytyjskim BBC.

O zwycięstwie w konkursie decyduje przede wszystkim zaangażowanie w projekt mieszkańców, dotychczas były jednak z tym problemy, pisze Bator. Dlatego tym razem stołeczne władze postanowiły zaktywizować warszawiaków do wzięcia udziału w tworzeniu kampanii promocyjnej miasta tłumaczy Czeszejko-Sochacka. Spośród trzech wymyślonych na zlecenie Ratusza haseł promocyjnych, mieszkańcy będą mogli wybrać to, które najbardziej im się podoba. Rusza też konkurs fotograficzny promujący Warszawę jako Europejską Stolicę Kultury, w którym udział może wziąć każdy, czytamy w tekście. (ał)

Źródło:

Dziennik, Mieszkańcy wybiorą hasło dla miasta, Bartosz Bator, 12.06.08, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin