Interaktywny mariaż 24/7 PR

dodano: 
15.09.2011
komentarzy: 
0

Na polskiej mapie interaktywnej mamy od sierpnia nową agencję - 24/7digital. Firma powstała na bazie doświadczenia projektowego 24/7PR i istniejącej od dwóch lat firmy LibraLogic, oferującej rozwiązania z zakresu marketingu internetowego i mediów cyfrowych. Oba podmioty powiązane są kapitałowo.

Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie działań interaktywnych, audyt i analizę obecności marki/firmy w sieci, webdesign, kreację interaktywną, prowadzenie kampanii internetowych,  technologie mobilne oraz marketing społecznościowy. Pierwszym wspólnym klientem agencji została firma McDonald’s Polska, obsługiwana od kilku lat przez 24/7PR. 24/7digital przygotował i prowadzi oficjalny fan page marki na Facebooku.

Współwłaścicielami 24/7digital są Rafał Knap i Robert Sobieski. Knap to absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Swoje dziesięcioletnie  doświadczenie zbierał w branży reklamowej, współpracując z firmami zarówno z zakresu reklamy ATL, BTL, interaktywnej, jak i planowania mediów oraz PR. Pracował m.in. dla takich klientów jak Eniro, L'Oreal, ORBIS, Wedel, Microsoft, Exxon Mobil, TetraPark. Sobieski z kolei to absolwent UWM oraz UW, z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej i IT. Przed założeniem firmy LibraLogic, zarządzał działami produkcyjnymi dla agencji reklamowych i firm IT. Współtworzył rozwiązania marketingowe i systemy informatyczne m.in. dla marek Microsoft, MasterCard, GM, Nestle, Pekao S.A., Polkomtel, Guarda. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin