.

 

IPRA Golden World Awards 2008

dodano: 
11.04.2008
komentarzy: 
1

Znamy już laureatów IPRA Golden World Awards 2008. Jury stowarzyszenia oceniało w tym roku 404 zgłoszenia z 52 krajów. Wśród wyróżnionych jest jedna akcja z Polski. Kampania „Czy naprawdę chciałbyś być na moim miejscu” realizowana przez Publicis Consultants/Rowland dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji została uznana za szczególnie wartą polecenia w kategorii „Launch of a new service”.

Ponadto na wyróżnienie, zdaniem jury, zasługiwały projekty:

- akcja węgierskiego oddziału Weber Shandwick dla SaGa Foods, która uchroniła reputację klienta przed oskarżeniami o zakażenie żywności sprzedawanej w Bernard Matthews w Wielkiej Brytanii wirusem ptasiej grypy (zwycięzca w kategorii: zarządzanie ryzykiem);

- działania amerykańskiej agencji Racepoint Group, które pomogły fundacjom NGO w zdobywaniu komputerów w celach edukacyjnych dla dzieci. Dzięki akcji organizowanej pod hasłem „One Laptop per Child” udało się zebrać i dostarczyć do najbiedniejszych regionów świata 100 tys. laptopów. (zwycięzca w kategorii: NGO);

- kampania agencji Traccy z Emiratów Arabskich mająca zachęcić do wizyt w Dubaju. (zwycięzca w kategorii: podróże i turystyka)

Gala wręczenia nagród odbędzie się 10 czerwca w Londynie. Pełna lista zwycięzców jest dostępna tutaj
Konkurs IPRA Golden World Awards jest organizowany od 1991. Organizatorem konkursu jest IPRA (International Public Relations Association) - Międzynarodowe Stowarzyszenie Specjalistów PR.(kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
15.04.2008
12:04:49
ups
(15.04.2008 12:04:49)
Gratulacje chyba należą się raczej stowarzyszeniu, bo to ich pomysł, choć chyba sprzed 2 lat. Z tego co wiem Rowland robił głównie media relations, więc interesujące byłoby poznanie uzasadnienia tego wyróżnienia ... Rada dla agencji: zaktualizujcie dane w bazie Proto ...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin