ITBC Communication dla polskich warzyw i owoców

dodano: 
29.07.2011
komentarzy: 
0

ITBC Communication zajmie się działaniami public relations dla kampanii BezpieczneWarzywa.pl., której celem jest odbudowanie zaufania wśród Polaków do rodzimych warzyw i owoców. Kampania potrwa do września.

W ramach współpracy agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, media relations, stworzenie koncepcji strony www, współpracę z patronami medialnymi i wsparcie działań niestandardowych prowadzonych przez agencję Brainshop U-boot w ramach kampanii (akcja „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców" – happeningi, działania na Facebook.com, materiały promocyjne, działania w sieci we współpracy z patronem medialnym). Działania realizuje zespół Dominiki Malik. Klient zgłosił się do agencji z zapytaniem ofertowym.

Inicjatorem kampanii, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych. W kampanię zaangażowane są: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin