ITBC Communication obsługuje internetowy sklep spożywczy Barbora

dodano: 
04.05.2021
komentarzy: 
0

Barbora – internetowy sklep spożywczy od niedawna działający na polskim rynku – powierzył obsługę PR agencji ITBC Communication. Pierwszym miastem, w którym działa usługa, jest Warszawa. Barbora należy do Grupy Maxima, która jest właścicielem sklepów Stokrotka.

Agencja rozpoczęła pracę dla marki w styczniu 2021 roku – wówczas odpowiadała za jej wprowadzenie na polski rynek. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. W efekcie tego projektu ITBC zajmuje się stałą obsługą Barbory.  

ITBC odpowiada za działania z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, a także prowadzenie bieżących działań komunikacyjnych i wizerunkowych, obejmujących relacje z mediami, obsługę biura prasowego czy projektów komercyjnych, a także współpraca z zewnętrznymi ekspertami.

Z ramienia ITBC działania dla tego klienta prowadzi dział retail pod kierownictwem Beaty Lewandowskiej. Współpraca ma charakter bezterminowy. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin