ITBC dla Superbrands Polska

dodano: 
15.11.2006
komentarzy: 
0

ITBC Communication będzie odpowiadać za obsługę public relations projektu Superbrands Polska - drugiej edycji rankingu najsilniejszych polskich marek. Agencja podpisała umowę z firmą New Communications, polskim partnerem działającej od 12 lat na całym świecie międzynarodowej organizacji The Superbrands.
Zakres działań agencji ITBC Communication obejmuje prowadzenie biura prasowego dla drugiej edycji Superbrands Polska, w tym także obsługę medialną Gali Superbrands, która planowana jest na koniec stycznia 2007 roku. Osobą kierującą zespołem odpowiedzialnym za obsługę PR Superbrands jest Małgorzata Celarek. Obsługą pierwszej edycji konkursu zajmowała się agencja Pegasus. Ranking jest przeprowadzany przez New Communications na zlecenie światowej organizacji Superbrands istniejącej od 12 lat i obecnej w ponad 70 krajach. Nagrody Superbrands, zwane Oskarami Marketingu, oceniają silne i wyraziste marki na rynku. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin