ITBC o rankingu H&M

dodano: 
27.06.2008
komentarzy: 
0

ITBC Communication w rankingu najlepszych agencji PR w 2008 roku przeprowadzonym przez Home&Market zajęła 3 miejsce, awansując względem zeszłego roku z dalszych pozycji. Zdaniem respondentów agencję wyróżnia jakość obsługi klientów, czyli  zrozumienie oczekiwań klientów, dostępność i znajomość ich branży. Doceniono także znajomość środowiska mediów przez agencję.

Redakcja:Jak w ITBC Communication rozumie się wysoki poziom obsługi klienta?

Barbara Czerniawska: Dążymy do tego, by poznać klienta, jego branżę, środowisko biznesowe. Staramy się dobrze zrozumieć jego potrzeby i motywacje: zarówno deklarowane jak i prawdziwe, często ukryte.

Red.:W jaki sposób w ciągu roku poprawili Państwo standardy obsługi klientów, że są oni z niej usatysfakcjonowani? Czy stosują Państwo jakieś wyjątkowe narzędzia, techniki w kontakcie z klientami?

BC:Rynek usług PR rośnie bardzo dynamicznie. To może rodzić pokusy, by iść na skróty, np. dla szybszego rozwoju poświęcić jakość obsługi. My postawiliśmy na trwałe, stabilne relacje z klientami, oparte na wzajemnym zaufaniu. Zatrudniamy ludzi, którzy podzielają naszą wizję rozwoju. Konsultantów z pasją, którzy lubią to, co robią. Ranking pokazuje, że to właściwa strategia, która zaczyna przynosić efekty.

Red.:Co to znaczy być dostępnym dla klienta, czy jest to dostępność przez 24 godziny na dobę, czy oznacza to coś innego?

BC:Dostępność oznacza dla mnie właściwą organizację pracy i dobry przepływ informacji. Cenimy życie prywatne – zarówno naszych klientów jak i własne. Spotykając się z klientem, rozmawiając z nim jesteśmy skupieni na jego potrzebach. Dobre ustawienie priorytetów pozwala obydwu stronom na znaczną oszczędność czasu.
Naszą przewagę może stanowić zespołowy sposób pracy – chwilowa nieobecność spowodowana np. urlopem lub chorobą nie zakłóca bieżącej pracy nad projektem. Do tego dbamy o zrównoważony rozwój firmy. Oznacza to między innymi, że współpracujemy tylko z taką liczbą klientów, by możliwe było zachowanie przy tym najwyższej jakości obsługi.

Red.:Co według ITBC Communication oznaczają skuteczne relacje z mediami?

BC: Skuteczne media relations to sytuacja, w której wszyscy wygrywają: dziennikarze otrzymują na czas interesujące informacje, klient agencji – dzięki dobrym relacjom z mediami - odczuwa wsparcie działalności biznesowej, a sama agencja coraz częściej pozyskuje nowych klientów dzięki rekomendacjom dziennikarzy i klientów.
Wiele z projektów, w które jesteśmy obecnie zaangażowani, pozyskaliśmy właśnie dzięki spontanicznemu polecaniu naszej agencji. Mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej.

Rozmawiała Aleksandra Łuczak

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin