IV edycja „Dnia Kobiet Biznesu” – podsumowanie

dodano: 
29.03.2018
komentarzy: 
0

22 marca 2018 roku w Warszawie odbył się „Dzień Kobiet Biznesu”. Program wydarzenia przygotowany był z myślą o kobietach posiadających doświadczenie w zarządzaniu biznesem, ale także o tych, które rozpoczynają działalność gospodarczą. W tegorocznej edycji skupiono się na tematyce pozyskiwania klientów, mówiono także o komunikacji i nawiązywaniu z nimi relacji. 

Podczas wydarzenia Paweł Konkiel z Fundacji Tax Care opowiedział o formalnych i podatkowych aspektach prowadzenia działalności gospodarczej. Natalia Kościuk z Pracowni Biznesu przedstawiła pełny proces pozyskiwania klienta. Z kolei Marek Sikorski z Fundacji Tax Care wygłosił prelekcję dotyczącą usprawnienia działań formalnych związanych z księgowością. 

Urszula Gutowska z Centrum Szkoleniowego Jet opowiedziała w jaki sposób wykorzystywać korespondencję mailową do podnoszenia efektywności biznesowej. Natomiast Kamila Krajewska i Piotr Kołodyński z Digital Resolution omówili oferowane przez Google’a i Facebooka narzędzia dla przedsiębiorców. Podsumowaniem wydarzenia była prelekcja Joanny Ceplin, gościa specjalnego, na temat budowania marki w internecie. 

W spotkaniu wzięło udział blisko dwieście osób. 

Organizatorem wydarzenia była Fundacja Tax Care – Inicjatywa Wspierania Przedsiębiorczości. 

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (mf) 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin