IX Kongres PR - podsumowanie

dodano: 
26.04.2010
komentarzy: 
0

W piątek 23 kwietnia zakończył się IX Kongres Public Relations, organizowany jak co roku w Rzeszowie. Podczas pierwszego dnia Kongresu dyskutowano o nowych trendach w komunikacji. Prezentowano nowoczesne narzędzia i metody. Podsumowania roku dokonał Adam Łaszyn, który przedstawił własny ranking najważniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w kontekście public relations w minionym roku. O zasadach prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych mówił Tomasz Kammel, natomiast Dominik Kaznowski, head of marketing&PR Nasza-klasa.pl, pokazywał na przykładzie Wrocławia, jak w trzy miesiące zbudować stutysięczną społeczność w Internecie.

Podczas drugiego dnia debatowano o biznesie i polityce. W panelu dyskusyjnym „Po 10 kwietnia – jak zmieni się polski PR polityczny” eksperci (m.in. Maciej Grabowski, United PR, Marek Wróbel, Neuron PR) twierdzili, że zbliżające się wybory niekoniecznie będą delikatną kampanią a wręcz przeciwnie, może ją zdominować „chęć zemsty i rewanżu”. Wiesław Gałązka mówił o procesie ewolucji polskiego polityka. Nowością była debata na temat: Kultura potrzebuje PR-u, czy PR potrzebuje kultury? Można było posłuchać m.in. o działaniach komunikacyjnych realizowanych wokół Europejskiej Stolicy Kultury i Roku Chopinowskiego.

Ostatni dzień wypełniły rozmowy na temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. Zaprezentowano nowatorskie metody pomiaru, min. barometr komunikacji stworzony przez ekspertów exacto. Więcej informacji www.kongrespr.pl.

Niektórzy spośród zapowiedzianych gości, w tym: Konrad Ciesiołkiewicz, prof. K. Mazurek Łopacińska, Katarzyna Przewuska, Paweł Trochimiuk, Artur Rojek nie mogli dotrzeć na Kongres z powodu perturbacji lotniczych, udziału w uroczystościach pogrzebowych po tragedii w Smoleńsku lub innych ważnych powodów. W każdym jednak przypadku zapewnione zostały zastępstwa. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin