.

 

Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Rusza rejestracja na Cannes Lions Creative Comms Meeting

dodano: 
27.09.2021
komentarzy: 
0

11 października 2021 roku o godzinie 18:00 w Concordia Design w Poznaniu odbędzie się 11. spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez tamtejszą agencję Q&A Communications. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem „NO PLAN B”.

Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej z zachowaniem reżimu sanitarnego w Concordia Design, zlokalizowanej w samym centrum Poznania. Podczas wydarzenia przedstawione zostaną studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions, a także odbędą się rozmowy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.

Udział w wydarzeniu jest darmowy, wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja, której można dokonać na stronie.

„Myślą przewodnią tegorocznego, jedenastego już spotkania z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting jest »NO PLAN B«. Ziemia zbliża się do momentu, w którym nie będzie odwrotu od katastrofy klimatycznej i wynikających z niej tragicznych konsekwencji. Każdego dnia jako branża odpowiadamy za komunikację marek przykładających rękę do zmian klimatycznych – chociażby przez sam fakt wzrostu gospodarczego, który jest skorelowany dodatnio z emisją CO2. Właśnie dlatego nasze wysiłki powinny skupić się na obniżeniu emisji gazów cieplarnianych, tak, aby jak najszybciej zatrzymać wzrost temperatury i osiągnąć neutralność węglową” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications. „11 października spotkamy się, żeby podyskutować, podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować nawzajem do działania na rzecz Ziemi. Nasze zaangażowanie i konieczność zmian to jedyny słuszny plan wobec braku planu B dla planety” – dodaje.

Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy przez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia pojawią się eksperci zarówno z Poznania, jak i całej Polski.

Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications wystąpią m.in.:

Marta Usielska, szefowa działu marketingu w dziale zarządzania nieruchomościami komercyjnymi CBRE. Odpowiada za koordynację działań marketingowych i PR-owych prowadzonych na wszystkich zarządzanych nieruchomościach komercyjnych w portfelu CBRE. W 2021 roku dołączyła do zespołu scalającego usługi świadczone przez CBRE w zakresie ESG oraz zrównoważonego rozwoju.

Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”. W instytucie odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację niestandardowych projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin.

Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”. Prowadzi warsztaty, szkolenia poświęcone ekologii, niemarnowaniu i obiegowi zamkniętemu. Ekspertka kampanii Komisji Europejskiej #odpoladostołu. Współpracuje z samorządami i instytucjami publicznymi, konsultuje projekty ekologiczne.

Magdalena Marzec, Head of Marketing w Too Good To Go. Chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności. Jej misją jest wbicie problemu marnowania na agendę użytkowników i partnerów Too Good To Go, jak również podjęcie tej kwestii przez decydentów i liderów opinii.

Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica. Odpowiada za komunikację marketingową w Polsce oraz dziewięciu spółkach zależnych w Europie, zarządzając zespołami i 5 markami o regionalnym zasięgu: AMICA, GRAM, FAGOR Electrodomestico, HANSA oraz CDA.

Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR Manager w Grupie Amica. Odpowiada z relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.  Wcześniej, przez blisko cztery lata pełnił funkcję rzecznika prasowego towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4. Pasjonuje się komunikacją, CX oraz relacjami inwestorskimi.

Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. Szczegóły zostaną podane tutaj.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin