.

Jak ludzie korzystają z Facebooka i Instagrama podczas posiłków

dodano: 
28.06.2017
komentarzy: 
0

Ponad 1/3 ludzi w USA korzysta z Facebooka lub Instagrama podczas wizyty w restauracji czy barze. Użytkownicy zamieszczają też wiele zdjęć i opinii dotyczących odwiedzanych miejsc.

Facebook IQ przeanalizował dane z konwersacji na Facebooku i Instagramie i przeprowadził badanie ponad 1000 osób. Co drugi ankietowany deklarował, że spróbował napoju, o którym jego znajomy napisał na Facebooku. Jak wynika z badania, drogę zakupową tego rodzaju produktów kształtują smartfony.

Młodzi konsumenci bez przerwy korzystają z urządzeń mobilnych w poszukiwaniu inspiracji. Ponad 40 proc. badanych w Stanach Zjednoczonych stwierdziło, że oglądanie zdjęć i wideo na Facebooku i Instagramie wpływa na decyzję o spróbowaniu nowego napoju bezalkoholowego. Za pomocą telefonu szukają miejsc, gdzie mogą znaleźć konkretny produkt, biorąc pod uwagę to, co wybierają ich znajomi i jak oceniają dane miejsce.

Jak dalej czytamy, ponad 1/3 użytkowników z USA cieszy się robieniem zdjęć tego, co je i pije. W kwietniu i maju 2017 roku hashtagi #coffee i #wine znalazły się wśród pięciu top hashtagów dotyczących napojów na Instagramie.

Źródło podaje także, że mężczyźni i kobiety inaczej dyskutują o napojach na Facebooku. Jeśli mowa o napojach bezalkoholowych, mężczyźni rozmawiają o konkretnych typach i markach. Kobiety omawiają natomiast smaki, składniki i wartości zdrowotne. W przypadku napojów z alkoholem mężczyźni mówią o markach i produktach, kobiety – o osobach i szczególnych momentach.

Więcej informacji na stronie. (mb)

Źródło:

facebook.com/iq, The Thirst for Mobile, 19.06.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin