.

 

Jak podczas kryzysu rozmawiać z mediami

dodano: 
22.08.2008
komentarzy: 
2

O specyfice kryzysu i tym, jak w jego obliczu komunikować się z mediami rozmawiali w studiu TVN CNBC Łukasz Malczewski z agencji ComPress oraz Przemek Mitraszewski z firmy agencji Lighthouse. Zdaniem Malczewskiego jedynie znikomy odsetek polskich firm i instytucji ma przygotowany plan komunikacji z mediami w sytuacji kryzysowej.

W jego opinii, każda firma powinna być przygotowana na kryzys i zarządzanie informacją o nim w kontakcie z dziennikarzami. Warto przy tym podkreślić, że tematyka kryzysowa, przekonuje Malczewski, jest dla mediów wyjątkowo atrakcyjna. Tak one funkcjonują, że to, co „złe” jest dla nich „dobre” – czyli medialne, podkreśla PR-owiec.

Natomiast Przemek Mitraszewski tłumaczy, dlaczego w kontakcie z mediami najlepiej radzą sobie rzecznicy firm. Są oni pewnego rodzaju „zderzakami”; wypowiedzą „kilka okrągłych zdań”, nie mówiąc przy tym wszystkiego o kryzysie, przekonuje. Jednak warto zastanowić się, czy do informowania o kryzysie nie byłby lepszy szef firmy jako człowiek za nią odpowiedzialny. Zdaniem Mitraszewskiego właśnie opinii głównego decydenta w firmie objętej kryzysem oczekuje opinia publiczna.(ał)

Źródło:

TVN CNBC, Biznes lunch, 21.08.08, 16:50
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.08.2008
11:44:12
rzecznik
(26.08.2008 11:44:12)
Bardzo "odkrywcze" wywody !!! tak na poziomie kursu dla bardzo początkujących i takie "refleksje" mają tzw. fachowcy ?
22.08.2008
15:00:21
Big
(22.08.2008 15:00:21)
wow:/
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin