Jak prowadzić negocjacje

dodano: 
01.09.2008
komentarzy: 
0

Adam Jarczyński z Polskiej Akademii Public Relations radzi czytelnikom dodatku Praca do Dziennika, w jaki sposób korzystnie wypaść podczas biznesowej rozmowy telefonicznej i jak wzmocnić corporate identity reprezentowanej przez nas firmy. Przestrzeganie zasad wspomnianych w tekście, szczególnie przyda się podczas pierwszego kontaktu z kontrahentem, przekonuje gazeta.

Przede wszystkim warto pamiętać o poszanowaniu czasu rozmówcy – należy więc rozmawiać krótko i zwięźle, a pod koniec rozmowy podsumować najważniejsze ustalenia, czytamy. Nie wypada również bez przerwy atakować rozmówcy telefonami, kiedy nie możemy się do niego dodzwonić. Etykieta biznesowa sugeruje, aby ponawiać kontakt nie częściej niż co 30 minut.

Ekspert radzi również, aby nigdy nie rzuć gumy podczas rozmowy, ponieważ ucho po drugiej stronie zawsze wychwyci mlaskanie. Zamiast tego w trakcie rozmowy telefonicznej warto uśmiechać się - głos wyda się wtedy bardziej sympatyczny, przekonuje Jarczyński.(ał)

Źródło:

Dziennik, Praca, Telefony w mojej głowie…, rozmawiała Urszula Hajn, 01.09.08, s.2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin