.

 

Jak zostać szefem doskonałym ?

dodano: 
28.05.2008
komentarzy: 
1

Krzysztof Garski na łamach magazynu Manager Magazin zastanawia się nad sposobem na wypracowanie wizerunku szefa doskonałego.

W artykule autor próbuje dociec, jak szefowie powinni tworzyć wizerunek profesjonalnego i skutecznego managera. Dariusz Baran, prezes Atos Origin, uważa, że firmy bardzo często oceniane są przez pryzmat ich szefów „nawet najbardziej znana zachodnia korporacja nie zdobędzie miejsca na lokalnym rynku, jeśli nie reprezentuje jej wyrazisty i ceniony przez niego menedżer”. Istotne są kompetencje, dotychczasowe sukcesy zawodowe i wiarygodność. Dariusz Baran uważa również, że warto wykorzystać swoje osobiste cechy. Eryk Mistewicz dodaje, że dobry manager nie powinien zapominać o znaczeniu pozostałych pracowników.

Budowanie image’u skutecznego prezesa jest długotrwałe i żmudne. Według Adama Sanockiego z agencji ComPress, skuteczny PR to taki, który podkreśla nie tylko twarde, ale także „miękkie” cechy prezesa. Dla wielu managerów trudnością są relacje z mediami. Dlatego warto brać udział w kursach i szkoleniach medialnych, które pomogą szefom w codziennej pracy – podkreśla autor.

W artykule znajdujemy także kilka porad świadomego tworzenia wizerunku autorstwa Eryka Mistewicza. (kk)

Źródło:

Manager Magazin, Być jak Richard Branson, Krzysztof Garski, 01.05.2008, s. 92
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
29.05.2008
14:57:29
real
(29.05.2008 14:57:29)
ble,ble....po prostu godziwie płacic swoim ludziom i nie mieć kompleksów
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin