.

 

Jakie są nadchodzące źródła kryzysów? O tym na Kongresie Komunikacji Kryzysowej już 10 grudnia!

dodano: 
05.12.2019
komentarzy: 
0

Jakie są nadchodzące źródła kryzysów? Jak się do nich przygotować? Z jakich narzędzi i metod prewencji korzystać? Jakie są najczęściej popełniane błędy w komunikacji kryzysowej? Właśnie o tym będzie mowa już 10 grudnia 2019 roku podczas Kongresu Komunikacji Kryzysowej.

Organizatorem tej konferencji, poświęconej w całości zarządzaniu kryzysowemu i nowoczesnemu podejściu do reputacji, jest Puls Biznesu.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z realnymi historiami z kraju i ze świata, analizowanymi pod kątem skuteczności i błędów: przykładami marek, które z kryzysów wyniosły nową siłę, oraz firm, które niemal się nie podniosły. Mowa będzie o zmianie w dialogu z konsumentami, nieoczywistych przyczynach kryzysów, a także współpracy z mediami.

W gronie prelegentów znajdą się eksperci specjalizujący się w komunikacji i budowaniu reputacji. Będą wśród nich m.in. Małgorzata Kozieł-Pańczyk, rzecznik prasowy Grupy Eurozet, Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów, Magdalena Zwolińska, partner w agencji Lighthouse, Agnieszka Gorzkowicz, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i zastępca rzecznika prasowego Credit Agricole Bank Polska, czy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.

UWAGA! Na hasło PROTO_15 mamy dla naszych Czytelników 15 proc. rabatu!

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów generalnych, dyrektorów zajmujących się komunikacją, PR-em i komunikacją kryzysową, rzeczników prasowych, dyrektorów ds. marketingu czy ds. korporacyjnych.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin