Jedna agencja z Polski w finale Platinum PR Awards

dodano: 
28.07.2010
komentarzy: 
0

Tylko jedna polska agencja znalazła się na liście finalistów Platinum PR Awards, wręczanych co roku przez amerykański portal branżowy PR News Online. Agencją tą jest Partner of Promotion, która wśród finalistów z kategorii konkursowej „Public affairs” znalazła się dzięki zrealizowaniu kampanii „E-business?  Poland Can Do It!”. Agencja projekt ten organizowała na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Kampania miała na celu edukację polskich przedsiębiorców nt. pozyskiwania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych przedsięwzięć w Internecie.

Z listą wszystkich tegorocznych finalistów można zapoznać się tutaj

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 5 listopada, podczas uroczystej Gali, organizowanej w Nowym Jorku. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin