Jest nowa ustawa, ale strategii dalej brak

dodano: 
27.01.2010
komentarzy: 
0

Z początkiem tego roku w życie ustawa o Komitecie Spraw Europejskich, która ma zakończyć spór pomiędzy Ministerstwem Spraw Zagranicznych i ministerstwem Gospodarki odnośnie gospodarczej promocji Polski – donosi Dziennik Gazeta Prawna Forsal.

„Promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą należy do resortu gospodarki. MSZ jest natomiast zobowiązane do wspierania jego działań.” – zmiany wprowadzone przez nową ustawę opisuje ekspert Konfederacji Pracodawców Prywatnych Adam Ambrozik. Jak dodaje Marcin Kaszuba z Ernst&Young, zmiany te mają charakter „raczej kosmetyczny”. „Samo przyjęcie ustawy czy jej nowelizacja nie oznacza jednak, że zmieni się rzeczywistość” – dodaje Kaszuba. Obaj zaznaczają, że głównym problemem jest jednak nie rywalizacja ministerstw, tylko brak spójnej strategii promującej nasz kraj.(ks)

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna Forsal, Potrzebna jest profesjonalna strategia, by promować Polskę, Katarzyna Przybyła, 27.01.2010, s. 6
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin