Jest short-lista do PRotonów 2011!

dodano: 
11.05.2011
komentarzy: 
1

Akademia Ekspertów PR zakończyła głosowanie, dzięki któremu znamy już nominowanych w piątej edycji nagród branży public relations - PRotony 2011. Wyniki głosowania Akademii Ekspertów Public Relations dostarczyła Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone na Gali wręczenia nagród 9 czerwca, w restauracji SKWER, filii Fabryki Trzciny.

Nominowani (kolejność alfabetyczna):

1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej

Anna Król, Go Culture, Komunikacja dla kultury

Ryszard Solski, Solski Burson-Marsteller

Paweł Tomczuk, Ciszewski Financial Communications

2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji

Joanna Łodygowska, Dr Irena Eris

Tomasz Kanton, Kompania Piwowarska

Anna Rostkowska, Zuzanna Filipowska, Mateusz Galica, TNS OBOP

3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej

Janusz Daszczyński, Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej Expo 2010/Shanghai 2010 World Expo Poland Pawilon/ PAIiIZ, Oddział Zagraniczny w Szanghaju

Jakub Marczyński, Stowarzyszenie Wiosna- Szlachetna Paczka

Marek Konkolewski, Komenda Główna Policji

4) Rzecznik prasowy

Jacek Balcer, PLL LOT

Arkadiusz Mierzwa, Bank Pekao SA

Małgorzata Woźniak, MSWiA

5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR

Jarosław Flis, Uniwersytet Jagielloński

Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa 

Marek Skała, Megalit Instytut Szkoleń 

Od dzisiaj także osoby, które wcześniej zarejestrowały się za pośrednictwem strony PRotony.pl mogą oddać swoje głosy w Specjalnej Nagrodzie Publiczności. Każdy zrejestrowany otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji indywidualny login i hasło, dzięki którym będzie mógł oddać jeden głos.

Zgodność głosowania Akademii Ekspertów Public Relations z regulaminem potwierdził audytor konkursu - Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Współorganizatorem Gali jest restauracja SKWER, filia Fabryki Trzciny, mieszcząca się na Krakowskim Przedmieściu 60A.
Sponsorami Gali są: Samsung, Kompania Piwowarska, Phenome i Instytut Monitorowania Mediów.
Patronami medialnymi konkursu są magazyny Brief, THINK TANK oraz Marketing w Praktyce, a także Radio PiN.
Przyjaciółmi konkursu są programy Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i  Instytut Przemiany. (kk)

Jednocześnie przypominamy, że Gala jest imprezą zamkniętą. Zaproszenia można kupić tutaj

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
11.05.2011
23:57:01
Paweł Tomczuk
(11.05.2011 23:57:01)
Dziękuję członkom AEPR za docenienie i oddane głosy.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin