„Jestem pociskiem gotowym do wystrzału” - Nike wycofuje spot z Pistoriusem

dodano: 
15.02.2013
komentarzy: 
2

Południowoafrykańska telewizja kablowa DSTV wycofała reklamę z udziałem Oscara Pistoriusa, po tym jak wypłynęła informacja, że zastrzelił swoją partnerkę. Spot zrealizowany przez firmę Nike był promowany hasłem „Jestem pociskiem gotowym do wystrzału” – czytamy w thetimes.co.uk.

Reklama została zdjęta nie tylko z anteny, ale także z oficjalnej strony internetowej Pistoriusa. Decyzję o usunięciu materiałów promocyjnych podjęto, gdy ogłoszono, że 26-letni biegacz został aresztowany i oskarżony o morderstwo swojej partnerki, Reevy Stre­en­kamp. Ciało kobiety zostało odnalezione w domu Pistoriusa. (kg)

Źródło:

Thetimes.co.uk, Oscar Pistorius sponsors withdraw their support after murder charge, Jerome Starkey, Ashling O'Connor, 14.02.2013
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
18.02.2013
11:11:58
mediowiec
(18.02.2013 11:11:58)
Nike wykupujace "ogromne kampanie reklamowe w gazetach" - ciekawa uwaga jak na firme, ktorej praktycznie w ogole nie ma w reklamie prasowej od paru lat :) Polecałbym bardziej dogłębne przyjrzenie się temu, jak firmy sportowe prowadzą działania PR - są one skupione głownie wokół sportowców/produktów z nimi związanych. Tak patrząc, każdy tekst pokazujący produktowo Nike (np. teksty o nowych strojach takich mało znaczących zespołów jak Barca, Manchester, Juve, Brazylia, Francja... ) jest efektem działań PRowców Nike, analogicznie jest z Adidasem, Puma, Reebookiem. Ech, to takie branżowe - nie wiesz, ale bluzgasz... Last but not least, PR to są teraz media społecznościowe... ale pewnie nie masz facebooka ;)
15.02.2013
11:46:08
observer
(15.02.2013 11:46:08)
A może ktoś się zajmie tematem PR firmy Nike w Polsce, bo w moim odczuciu nie ma go wcale. Zapewniają sobie dobry wizerunek wykupujac ogromne kampanie reklamowe w gazetach....ale działan PR brak....dno..
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin