Joanna Borczak kieruje marketingiem Diaverum

dodano: 
29.07.2019
komentarzy: 
0

W lipcu 2019 roku Joanna Borczak została dyrektorem marketingu w Diaverum – niezależnym dostawcy usług w zakresie leczenia chorób nerek. Na nowo utworzonym stanowisku, wraz z zespołem ds. komunikacji korporacyjnej, odpowiada za realizację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej w 21 krajach. Do jej zadań należy także budowanie wizerunku firmy wśród pacjentów, pracowników i społeczności, w których działa Diaverum.

Poprzednio Joanna Borczak doświadczenie zdobywała w Ministerstwie Zdrowia, gdzie była odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej i marketingowej dla projektów e-zdrowie i e-recepta. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu w Grupie AFFIDEA, dla której m.in. przeprowadziła rebranding. Jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin