Jury wybiera unijne ekologo warte 6 tys. euro

dodano: 
09.07.2009
komentarzy: 
0

Zakończył się pierwszy etap konkursu na logo ekologicznej żywności organizowany przez Unię Europejską. Wstępną listę nominowanych wybierze jury, a zwycięzcę wskażą wszyscy unijni obywatele w otwartym głosowaniu. Obrady rozpoczynają się już 20 lipca. Do projektu zgłoszono 3422 prace z 27 państw należących do UE; z Polski pochodzi natomiast 291 propozycji. Ze wszystkich nadesłanych projektów jury konkursu, pod przewodnictwem Rob Vermeulen z Pan-European Brand Design Association (PDA), wybierze 100 najlepszych, które otrzymają wyróżnienie w postaci konkursowego certyfikatu.

Natomiast w grudniu 2009 jury ogłosi listę oficjalnych kandydatów do nagrody głównej. Wtedy też uruchomione zostanie otwarte, internetowe głosowanie. Podczas niego przez miesiąc każdy mieszkaniec Unii Europejskiej będzie mógł wskazać swojego faworyta. Listę najlepszych, czyli trzech projektów, na które oddano najwięcej głosów, poznamy na uroczystej ceremonii wręczenia nagród. Na zwycięzców czeka kolejno:
za zajęcie pierwszego miejsca - 6 tys. euro i możliwość wprowadzenie projektu, jako oficjalnego logo produktów ekologicznych
za zajęcie drugiego miejsca – 3500 tys. euro
za zajęcie trzeciego miejsca – 2500 tys. euro
Od organizatorów konkursu PRoto dowiedziało się, że prace są bardzo różnorodne w formie i stylu, jednak dominuje wśród nich podobna kolorystyka, zbliżona do kolorów ziemi - w tym zielony i niebieski.

Konkurs obsłuje od strony PR-owskiej agencja PRIMUM PR. Za prowadzenie projektu z ramienia agencji odpowiada Katarzyna Gospodarek. (ał)

Więcej informacji o konkursie na stronie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin