.

Już 18 czerwca Forum Employer Branding

dodano: 
11.06.2019
komentarzy: 
0

„Czy kultura organizacji ma znaczenie?” – to temat przewodni ósmej edycji Forum Employer Branding, która odbędzie się już 18 czerwca 2019 roku w Warszawie.

Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych strategicznym budowaniem marki pracodawcy, przede wszystkim do praktyków, tj. dyrektorów, menedżerów działów HR oraz PR bądź CSR różnej wielkości firm działających w różnych sektorach gospodarki. Podczas spotkania prelegenci podzielą się swoją wiedzą ekspercką, zaprezentują przykłady dobrych praktyk oraz wymienią się opiniami i doświadczeniami.

Konferencja rozpocznie się od przedstawienia  przez Julitę Dąbrowską z Kalitero i Martę Smyrską ze Smyrska PR wyników badania jakościowego „7 Wspaniałych w IT”. Później nastąpi prezentacja wybranych studiów przypadków opisanych w badaniu.

Wystąpią m.in. Magdalena Plasun z Boldare, która opowie o tym, jak zachować kulturę organizacji w rosnącej firmie. Powie o kulturze holakracji, na którą zdecydowano się w Boldare. O tym, jak adaptowalność do zmieniających się warunków zapewnia stały rozwój organizacji i jej kultur, opowie Małgorzata Pietraszewska z firmy 10clouds.

Magdalena Brzus z Nest Banku będzie mówiła o znaczeniu onboardingu w kształtowaniu idealnego miejsca pracy. Gabriela Plencler-Borecka z Capgemini opowie o atmosferze w firmie – jak ją budowano i jak jest pięlęgnowana, a także w jaki sposób promowana jest na zewnątrz organizacji. Tomasz Szymański z SoftwareMill będzie natomiast mówił o budowaniu relacji między pracownikami w zdalnej firmie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin