.

K2 zmienia nazwę i staje się K2 Create

dodano: 
18.03.2021
komentarzy: 
0

Agencja K2, będąca częścią Grupy K2, po 24 latach zmienia swoją nazwę na K2 Create. Dowiadujemy się, że to wynik nowej strategii, która „w czasie działalności agencji ewoluowała i dostosowywała się do potrzeb rynku”.  

Czytamy, że do zadań K2 Create należy analiza i strategia marki, tworzenie idei, projektowanie kampanii marketingowych oraz komunikacja ATL, digital i social media. Agencja „zgodnie z nową wizją” skupi się na „tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei przy pomocy nowoczesnych kanałów i rozwiązań technologicznych”.

„Pandemia zmieniła większość procesów pracy agencji i formułę naszej współpracy z klientami” – komentuje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create. „Świetnie nam się pracuje w sposób zwinny, kojarzony bardziej z kulturą startupu, aniżeli korporacją. Historia agencji K2 i dziedzictwo naszej marki dowodzą, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, która w naturalny sposób potrafi skutecznie łączyć marketingowy ogień z wodą. Czyli kreację dużych idei komunikacyjnych z kreowaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać. Staramy się codziennie przekraczać oczekiwania naszych klientów – działając zwinniej, szybciej, bardziej elastycznie niż inni. Ale sprawność operacyjna nie miałaby znaczenia bez umiejętności tworzenia. Einstein mówił, że kreatywność to inteligencja, która lubi się bawić. Chcemy, żeby takie właśnie było K2 Create” – zaznacza.

„Rebranding nie jest zapowiedzią zmian, a raczej przypieczętowaniem tych, które już w agencji zaszły” – dodaje Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2 Create. „K2 Create nie jest już agencją wyłącznie digitalową. Dziś przede wszystkich zajmujemy się tworzeniem dużych idei dla dużych marek. Jesteśmy tą agencją w reklamowym krajobrazie, która koncentruje się na wytwarzaniu nowej wartości dla swoich klientów, w której odważne myślenie ma zawsze uzasadnienie strategiczne i biznesowe. Interesuje nas popularność marek, która przekłada się na wzrosty wskaźników marki i sprzedaży” – mówi.

K2 Create pracuje m.in. dla klientów takich jak: PEPSI, Carrefour, Netflix, Samsung, UPC czy Brown-Forman. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin