Kampania fundacji Hołowczyca

dodano: 
15.07.2005
komentarzy: 
1

„Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje” – to hasło akcji społecznej zainicjowanej przez Fundację Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny”. Celem akcji jest przekonanie kierowców do spokojnej, rozważnej i pozbawionej agresji postawy, szczególnie w okresie urlopowym. Partnerem akcji jest PKN ORLEN S.A., a partnerami medialnymi Cityboard Media i Onet.pl. Akcja będzie prowadzona do końca wakacji.
Przesłanie akcji skierowane jest głównie do mężczyzn w wieku 18 – 49 lat, a więc grupy kierowców, która uważana jest za najbardziej niebezpieczną, często łamiącą przepisy ruchu drogowego. Zamiarem akcji jest zapoznanie uczestników z ich profilem psychologicznym jako kierowcy i na tej podstawie przedstawienie im wniosków skłaniających do właściwej postawy na drodze.
W tym celu pod adresem www.kierowcabezpieczny.pl dostępny będzie test (psychozabawa) badający skłonność do niebezpiecznych zachowań na drodze. Kryteria testu opracowane zostały przez Fundację Kierowca Bezpieczny wspólnie z Zakładem Psychologii Transportu Drogowego ITS. Treść testu prezentowana jest w atrakcyjnej formie komiksu, którego bohaterem jest Krzysztof Kierowczyc – komiksowe wcielenie Krzysztofa Hołowczyca – postać wykorzystywana przez Fundację do komunikacji w sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego. Po rozwiązaniu testu generowany jest profil uczestnika. Każdy, kto rozwiąże test , będzie mógł otrzymać specjalną naklejkę – „Tarczę Bezpiecznego Kierowcy”, której umieszczenie na samochodzie symbolizować ma rozważną i odpowiedzialną postawę kierowcy na drodze i przypominać mu o właściwym i bezpiecznym zachowaniu wobec innych uczestników ruchu. Uczestnicy akcji będą mogli odbierać naklejki z tarczą na stacjach partnera akcji PKN ORLEN na podstawie wydruku swojego profilu.
„Jeżeli ktoś rozwiąże test, przeanalizuje swój profil, weźmie do serca przedstawione wnioski i przyklei naklejkę na samochód - stanie się członkiem swoistego „klubu”. Klubu życzliwych uczestników ruchu drogowego. Mamy nadzieję, że z dnia na dzień będzie nam przybywać takich kierowców. ” – powiedział prezes Fundacji Andrzej Kalitowicz.
W celu jak najefektywniejszego dotarcia do wybranych odbiorców organizatorzy i partnerzy akcji szeroko ją propagują. Na 300 wielkoformatowych billboardach Cityboard Media, w największych miastach Polski, przesłanie akcji komunikuje Krzysztof Hołowczyc. Przedsięwzięcie wspiera kampania promocyjna w portalu Onet.pl, odsyłająca do dedykowanego akcji serwisu internetowego.

 


 

 

Źródło: Fundacja Kierowca Bezpieczny

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.07.2005
9:28:49
konradmk
(27.07.2005 9:28:49)
litości!!! Test na kierowcę to chyba jakiś żart. Bez względu na wybrane odpowiedzi efekt ten sam - jesteś piratem drogowym! Dodatkowo odpowiedzi nie wykluczają się nawzajem. I żeby mieć czyste sumienie trzeba by odpowiadać w stylu: nie jeżdżę więcej niż 50, nie wyprzedzam (bo to niebezpieczne), do śniadania codziennie czytam kodeks drogowy, klaksonu nie używam, bo to niegrzecznie, nad samochodem panuję do predkości 60km/h itd. I w końcu patronem jest mistrz jazdy na czerwonym, totalny pirat drogowy, a w dodatku osoba mająca w poważaniu zasady fair play. Czemu więc ma ten test służyć? Bo jako reklama ORLENU to dość tandetna. pozdrawiam i więcej rozsądku nie tylko na drodze ale i w życiu!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin