.

 

Kampania „Mrożonki Pełne Natury”

dodano: 
05.05.2006
komentarzy: 
0

Pod hasłem „Mrożonki Pełne Natury” rozpoczyna się ogólnopolska kampania promująca zalety mrożonych warzyw i owoców. Jej głównym celem jest zwiększenie wiedzy na temat mrożonek wśród Polaków. Kampania będzie również informowała  o właściwych sposobach  przygotowywania i przechowywania mrożonych produktów. W ramach kampanii zorganizowany zostanie m.in. Wielki Test Konsumencki, podczas którego będzie można porównać smak potraw przyrządzonych na bazie mrożonych i świeżych warzyw i owoców. Kampanię realizuje agencja On Board.
Wśród planowanych działań kampanii znajduje się też opracowanie 30-stronicowego poradnika edukacyjnego. Program „Mrożonki Pełne Natury” potrwa rok. Kampania jest realizowana w ramach unijnego programu „Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Kampanię nadzoruje Agencja Rynku Rolnego, a patronat nad nią sprawuje Stowarzyszenie Mrożonej Żywności zrzeszające 30 producentów mrożonych warzyw i owoców, mieszanek warzywnych i owocowych oraz dań wytwarzanych na bazie owoców i warzyw.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin