Kampania wizerunkowa Wiadomości

dodano: 
05.11.2004
komentarzy: 
0

Biuro Marketingu i Promocji TVP przygotowało kampanię wizerunkową „Wiadomości", najważniejszego programu informacyjnego TVP. Działania są skierowane do osób powyżej 16 roku życia i będą informować o zmianach, jakie następują w „Wiadomościach”. Twórcy kampanii chcą także wykreować wizerunek tego programu informacyjnego jako nowoczesnego, neutralnego i rzetelnego, przekazującego zawsze najpełniejsze wiadomości. 1 listopada w centrum Warszawy pojawiła się „Nowa Odsłona Wiadomości” - reklama wieloformatowa na hotelu Metropol. Podobne nośniki pojawią się również w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Wrocławiu. Równolegle prowadzona jest kampania prasowa, m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Polityce, Newsweeku, Przekroju i Vivie. Kampania zakończy się w grudniu br. Jest to pierwsza tak znacząca pod względem zasięgu i czasu trwania kampania dotycząca pojedynczego programu TVP. BMiP zapowiada szersze działania marketingowe, którymi już wkrótce zostaną objęte kolejne programy TVP.

Źródło:

Wirtualne Media
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin