Kampania „Wyższa Forma Inteligencji”

dodano: 
12.01.2006
komentarzy: 
0

11 stycznia ruszyła nowa kampania społeczna „Wyższa Forma Inteligencji – Po imprezie nie prowadzę”. Projekt, przygotowany przez firmę Diageo Polska, ma na celu promowanie odpowiedzialnych postaw po spożyciu alkoholu. Autorzy kampanii swych adresatów widzą głównie wśród osób młodych. Dlatego jej program nie ma charakteru moralizatorskiego ani nie straszy skutkami wypadków samochodowych.
Kampania opiera się na najmodniejszych mediach młodzieżowych oraz serwisach internetowych. W ramach „Wyższej Formy Inteligencji” pojawią się też plakaty w klubach oraz na uczelniach w całej Polsce. A dla rozsądnych „imprezowiczów” możliwość skorzystania z rabatów na taksówki, nawet do 25%.
Więcej informacji na stronie: www.nocnajazda.pl

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin