Kampania za 19 mln zł - jest agencja

dodano: 
31.01.2011
komentarzy: 
0

Przetarg na trzyletnią kampanię informacyjną „Nowa jakość w drobiarstwie” promującą na rynku polskim mięso drobiowe, a na niemieckim – gęsinę, wygrały Partner of Promotion i Tailor&Baker. Obydwie agencje tworzą wspólną grupę marketingową. Kampania prowadzona będzie na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa.

Strategia komunikacji zakłada zwiększenie zaufania konsumentów w obu krajach do polskiego mięsa drobiowego. W związku z tym główne działania obejmą m. in. szeroko zakrojony PR, przygotowanie serwisu internetowego w języku polskim oraz niemieckim oraz kampanię reklamową, obejmującą prasę, telewizję i Internet. Projektem pokieruje Anna Hahn-Leśniewska, client service director.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus, który wspólnie z Partner of Promotion i Tailor&Baker uczestniczył w wygranym przetargu. Kampania rozpocznie się jesienią tego roku i potrwa przez trzy lata. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin