Kampania „Zdrowe zatoki” nagrodzona

dodano: 
01.02.2005
komentarzy: 
0

Ogólnopolska społeczno-edukacyjna kampania public relations „Zdrowe Zatoki” prowadzona dla marki Ibuprom Zatoki została uhonorowana międzynarodową nagrodą Magellan Awards 2004 w konkursie organizowanym przez LACP (League of American Communications Professionals). Kampania jest opracowana i realizowana przez firmę US Pharmacia we współpracy z agencją On Board PR. Jurorzy konkursu – przedstawiciele amerykańskiej organizacji LACP – wybrali kampanię PR spośród ponad 300 zgłoszeń z całego świata. Kryteria obejmowały m.in. ocenę przyjętej strategii, jakości i rzetelności realizacji kampanii, jak również jej skuteczności. Jest to pierwsza nagroda przyznana przez LACP polskiej firmie. „Międzynarodowe uznanie środowiska w postaci nagrody Magellana jest dla nas dużym wyróżnieniem. Doceniamy ją tym bardziej, że rynek PR na Zachodzie jest nieporównanie bardziej rozwinięty niż z Polsce. Ta nagroda to dla nas kolejny dowód, że wszystkie działania podejmowane przez US Pharmacia są na światowym poziomie i wyznaczają trendy na polskim rynku komunikacji marketingowej” – powiedziała Elżbieta Hoffman, Brand PR Manager w US Pharmacia. Celem trwającego już dwa lata ogólnopolskiego programu PR jest edukacja społeczeństwa na temat schorzeń zatok i zagrożeń wynikających z powikłań nie leczonych bólów zatok. Kampania ma również na celu edukację na temat pierwszego na polskim rynku preparatu przeznaczonego dla osób cierpiących na bóle zatok - Ibupromu Zatoki. Program jest prowadzony przy wykorzystaniu szeregu działań, m.in. podjęto współpracę z autorytetami medycznymi – Radą Programową, opublikowano bezpłatne materiały edukacyjne, zorganizowano cykl bezpłatnych konsultacji laryngologicznych, stworzono stronę internetową, jak również specjalną infolinię uruchamianą w trakcie trwania konsultacji laryngologicznych.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin