Karolina Gadzimska dla Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw

dodano: 
18.07.2016
komentarzy: 
0

Karolina Gadzimska prowadzi działania PR dla pierwszej edycji Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw. Za komunikację wydarzenia odpowiada z kolei Marzena Mikosz.

Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw, który odbędzie się w dniach 18-22 października 2016 w Warszawie, jest częścią światowych tygodni mody, odbywających się pod patronatem Mercedes-Benz. W ramach wydarzenia odbędą się pokazy kolekcji marek modowych i projektantów, a także warsztaty dla branży, wykłady, spotkania networkingowe czy wystawy o tematyce modowej. Organizatorem wydarzenia jest Id Film&Fashion, dyrektorem – Ania Terej, producentka pokazów i specjalistka od zarządzania markami z branży mody. Producentem wydarzenia jest z kolei Krzysztof Ślusarz, który współtworzył m.in. Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Plus Camera.

Za pierwszy etap działań PR dla MBFWW była odpowiedzialna agencja Polhem PR Poland. Później zdecydowano, że od lipca działania te będą prowadzone wewnętrznie.

Karolina Gadzimska wesprze Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw w działaniach PR. Zajmuje się kontaktem z prasą modową oraz lifestyle’ową. Gadzimska jest obecnie niezależnym doradcą ds. strategii, marketingu i PR marek z branży mody i dóbr luksusowych. Do niedawna pracowała jako dyrektor marketingu & PR marki La Mania. Jest absolwentką Międzynarodowego Uniwersytetu w Monako (IUM) na kierunku zarządzanie markami luksusowymi.

Marzena Mikosz, która zajmie się komunikacją wydarzenia, projekty dla Mercedes-Benz Polska realizuje od 2007 roku. Przygotowywała i nadzorowała również projekty m.in. dla Roche Polska, Hitachi Power Tools oraz Instytutu Adama Mickiewicza. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych i komunikacyjnych. Jest absolwentką zarządzania marketingowego Akademii Leona Koźmińskiego i archeologii na UKSW. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin