Katarzyna Borucka: z Allianz do Coca-Cola HBC Polska

dodano: 
03.04.2017
komentarzy: 
0

Wraz z początkiem kwietnia 2017 roku Katarzyna Borucka została powołana na nową dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska. Będzie nadzorować i koordynować komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, działania CSR oraz public relations i public affairs. To stanowisko wcześniej zajmowała Iwona Jacaszek-Pruś.

Borucka uprzednio pracowała jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowa Allianz Polska. Wcześniej przez dwa i pół roku pełniła funkcję dyrektora działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec. Przez ponad cztery lata działała także w strukturach Coca-Cola Poland Services (polskiej filii The Coca-Cola Company) jako kierownik działu relacji zewnętrznych i komunikacji. Borucka karierę zaczynała pod koniec lat 90. w firmie Phillip Morris Polska, gdzie zajmowała się komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, public affairs i CSR-em.

Nowa dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska była między innymi członkiem Rady Nadzorczej Polskiej Federacji Producentów Żywności, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz zasiadała w Zarządzie Polsko-Holenderskiej Izby Handlowej. Przez ostatnie półtora roku działała również w grupie PR Polskiej Izby Ubezpieczeń, a obecnie należy do Rady Nadzorczej IAA Polska.

Borucka jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada dyplom Fotografii Artystycznej Warszawskiej Szkoły Związku Polskich Arystów Fotografików. Przez cztery lata prowadziła w Warszawie galerię fotografii współczesnej Lookout Gallery.

Coca-Cola HBC Polska korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin