Katarzyna Sitarska zajmie się digital sellingiem w Monday

dodano: 
28.07.2020
komentarzy: 
0

W lipcu 2020 roku Katarzyna Sitarska rozpoczęła pracę w Monday (w części wymiaru pracy). Na nowo utworzonym stanowisku Social Selling Lead odpowiada za tworzenie strategii i wsparcie klientów w obszarze digital sellingu. Jej dołączenie związane jest z rozwojem kompetencji digitalowych agencji.

Katarzyna Sitarska współpracowała z Monday już wcześniej – od stycznia 2020 roku jako Interim Social Selling Consultant prowadziła projekty social selling i warsztaty dla klientów takich jak Sage Polska i Dell Technologies. Sitarska posiada 13-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B jako konsultant i trener social selling. W przeszłości współpracowała z Canon EMA jako Interim Social Selling Program Manager (lipiec 2018 – czerwiec 2020), Netią jako Large Account Manager (grudzień 2012 – lipiec 2018) oraz Toshiba Tec Imaging Systems jako Key Account Manager B2B (czerwiec 2010 – listopad 2012) i Account Manager (kwiecień 2009 – czerwiec 2010). Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała jako handlowiec m.in. w Bizart Media i Teleffective. Jest absolwentką kierunku zarządzanie biznesem, który ukończyła w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin