Kazar wprowadza nową identyfikację wizualną

dodano: 
12.08.2019
komentarzy: 
0

Marka Kazar zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Firma przedstawiła nowe logo, monogram oraz elementy brandingu na produktach i opakowaniach. Zmiany wynikają z chęci dopasowania do światowych trednów, oczekiwań klientów oraz wewnętrznej potrzeby odświeżenia i unowocześnienia symboli.

Nowy monogram to dwie splatające się litery „K”, które mają symbolizować emocjonalność i bliskość pomiędzy marką i jej klientami.

Nowy logotyp Kazar opisuje jako „nowoczesny, a zarazem elegancki i subtelny”. Do stworzenia napisu znajdującego się w logo użyto prostej czcionki, co jest wynikiem dopasowania do aktualnych światowych trendów w brandingu i komunikacji wizualnej.

Na nowym logo i monogramie opierać się będzie branding produktowy marki. Oba elementy będą pojawiać się także jako element ozdobny na butach, torbach i pozostałych akcesoriach. Odświeżone zostaną również m.in. pudełka, etykiety i karty podarunkowe.

Elementy zmienionej identyfikacji wizualnej oficjalnie pojawią się wraz z wprowadzeniem do sklepów kolekcji Pre-fall, która w pełni zostanie zaprezentowana na początku września 2019 roku. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin